بهترین هتل ها در سنت پترزبورگ
نوشته شده توسط : نیکی

هتل بلموند گرند یوروپ سنت پترزبورگ

از دیگر هتل های برتر در سنت پترزبورگ می توان به هتل بلموند گرند یوروپ اشاره نمود . این هتل 5 ستاره دسترسی خوبی به جاذبه های سنت پترزبورگ داشته و از طراحی زیبا و امکانات مدرن برخوردار می باشد . هتل Belmond Grand استخر شنا و مرکز اسپا دارد و خدمات زیبایی ارائه می دهد . اتاق های هتل بلموند گرند یوروپ به خوبی دکور و تجهیز شده و عایق صوتی می باشند . استفاده از اینترنت وای فای در هتل رایگان است و رستوران هتل غذاهایی خوشمزه و خوش طعم سرو می کند .

هتل های برتر در سنت پترزبورگ

هتل فور سیزن لیون پالاس سنت پترزبورگ

فور سیزن لیون پالاس (Four Seasons Hotel Lion Palace) به عنوان یکی از هتل های 5 ستاره سنت پترزبورگ در قلب این شهر فرهنگی واقع شده و فقط 300 متر با میدان Dvortsovaya فاصله دارد . هتل فورسیزن سنت پترزبورگ دارای فضای داخلی لوکس به سبک امپراتوری روسیه است و گزینه های غذاخوری آن منحصر به فرد می باشند . موزه آرمیتاز که از برترین جاذبه های گردشگری سنت پترزبورگ به شمار می آید با 3 دقیقه پیاده روی در دسترس خواهد بود و خیابان زنده نوسکی در فاصله 400 متری هتل قرار گرفته است .

بهترین هتل های سنت پترزبورگ از نظر مسافران

هتل استیت هرمیتیج میوزیم آفیشال سنت پترزبورگ

هتل استیت هرمیتیج میوزیم آفیشال در مرکز شهر واقع شده و گزینه ای بسیار مناسب برای اقامت گردشگران تور سنت پترزبورگ می باشد . این هتل 5 ستاره منحصر به فرد در یک عمارت که مربوط به سال 1830 است قرار گرفته و دارای اسپا و مرکز سلامت و اینترنت وای فای رایگان می باشد . ساکنین State Hermitage Museum Official با پیاده روی 15 دقیقه ای به خیابان زنده نوسکی خواهند رسید . 

6 هتل برتر در سنت پترزبورگ از نظر مسافران

هتل کورینتیا سنت پترزبورگ

هتل کورینتیا با موقعیتی مناسب در خیابان نوسکی سنت پترزبورگ سالانه میزبان مسافران زیادی از کشورهای مختلف می باشد . این هتل که از برترین هتل ها در سنت پترزبورگ می باشد در نزدیکی ایستگاه مترو نوسکی قرار گرفته که این امر دسترسی به سایر نقاط شهر را برای مسافران آسان می سازد . اتاق های هتل با امکانات مدرن و مبلمان زیبا طراحی کلاسیک داشته و کلوب سلامتی آن شامل سونا و سالن ورزش می باشد . 

هزینه اقامت در هتل های سنت پترزبورگ

هتل الکساندر هاوس سنت پترزبورگ

هتل الکساندر هاوس به عنوان یک هتل 4 ستاره در میان بهترین هتل های سنت پترزبورگ از نظر مسافران جای گرفته است . هتل Alexander House که درست در مرکز تاریخی سنت پترزبورگ قرار گرفته دارای اتاق هایی زیبا و منحصر به فرد با اینترنت وای فای رایگان می باشد . رستوران هتل غذاهای روسی و اروپایی سرو می کند و امکان سرو صبحانه در اتاق فراهم شده است .

بهترین هتل های سنت پترزبورگ از نظر مسافران



:: برچسب‌ها: هتل های روسیه , هتل های سنت پترزبورگ ,
:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 دی 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: